RMF MAXXX startuje z kampanią społeczną „Glamour Toujours”

RMF MAXXX startuje z kampanią społeczną „Glamour Toujours”

Radio RMF MAXXX zdecydowało się wystartować z kampanią społecznąGlamour Toujours„. Celem akcji jest projektowanie kamizelek odblaskowych i oczywiście dbanie o swoje bezpieczeństwo.

Bezpieczeństwo na drogach – temat zawsze na czasie

Troska o bezpieczeństwo na drogach to temat, o którym słyszy się stosunkowo często. Z drugiej strony trudno powiedzieć, czy ma to przełożenie na efekty. Jeśli jednak uznajemy, że efektów nie ma, nie oznacza to tego, że czas przestać zajmować się bezpieczeństwem na drodze.

W tym momencie zostawiamy rozważania i koncentrujmy się na kampanii społecznej „Glamour Toujours”. Wiemy, że twarzą kampanii jest influencerka Julia Żugaj. Ponadto możemy mówić o wsparciu zawodniczek driftingowychchodzi o Karolinę Pilarczyk i Olę Fijał.

Kampania rozpoczęła się dzisiaj i co warte odnotowania, mamy do czynienia z promocją w mediach społecznościowych. Skoro jesteśmy przy mediach społecznościowych, nie można przejść obojętnie obok tego, że partnerem akcji jest TikTok. Fakt ten jest równoznaczny, z tym że na TikToku możemy spodziewać się obszernego reklamowania działań.

Dostarczenie narzędzi

Ważne jest też to, że zachęcanie do troski o bezpieczeństwo to nie wszystko. Krótko mówiąc, można także liczyć na odpowiednie narzędzia. Przez odpowiednie narzędzia należy rozumieć powstanie platformy pozwalającej na zaprojektowanie własnej kamizelki odblaskowej. Można więc powiedzieć, że jest to dwa w jednym – troska o bezpieczeństwo i wymarzony wygląd. Wiadomo też, że zainteresowani będą mogli bazować na gotowych wzorach, ale zadbano o możliwość zmiany kolorystyki i dodawania naszywek.

Jakby tego wszystkiego było mało, mamy konkurs. Wzięcie udziału jest bardzo proste – wystarczy zaprojektować kamizelkę. W drugiej połowie grudnia Julia Żugaj wybierze cztery najlepsze propozycje i w styczniu będziemy mieli głosowanie (internetowe głosowanie słuchaczy RMF MAXXX). Zwycięstwo oznacza pojawienie się wzoru na rynku – aczkolwiek w limitowanej serii. Za szycie odpowiadać będzie polska szwalnia i co warte podkreślenia, kamizelka powstanie z przyjaznych materiałów. Do tego dochodzi 2 000 zł dla osoby odpowiedzialnej za projekt.