„Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”
Nie ulega wątpliwości, że na rynku radiowym mamy do czynienia ze sporą konkurencją. Można wręcz powiedzieć, że cały czas trzeba zastanawiać się nad tym, jak zadowolić słuchaczy – chyba że ma się sprawdzony pomysł.
Przykładem Radio ZET
Wystarczy zwrócić uwagę na to, co dzieje się w Radiu ZET – dziś (4 lipca) ruszyła druga edycja zabawy „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”. Czy edycja ta będzie cieszyć się sporym zainteresowaniem?
Osoby zainteresowane wzięciem udziału muszą pamiętać, że chodzi o wypowiedź na temat „Twoja wymarzona podróż z Radiem ZET”. Co więcej, każda wypowiedź powinna rozpoczynać się od słów kluczowych. Jakby tego było mało, słowa podawane są na antenie, także konieczne jest zachowanie czujności. Autorzy najciekawszych i jednocześnie najbardziej kreatywnych wiadomości otrzymają 500 zł na zakup paliwa. Jakby nie patrzeć, mamy do czynienia z odpowiedzią na smutną rzeczywistość. Z drugiej strony konkurs ten poniekąd dowodzi, jak źle się dzieje. Skoro w konkursie nagrodą są pieniądze na paliwo, to ktoś uznał, że taka nagroda jest w jakiś sposób atrakcyjna. Oczywiście nie chodzi w tym momencie o krytykę Radia ZET – akcja jest ciekawa, ale jednocześnie podkreśla smutne realia.
Warto również zdawać sobie sprawę z tego, że akcji „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” towarzyszyć będzie kampania promocyjna mająca taką samą nazwę. Reklam należy spodziewać się choćby w mediach społecznościowych czy serwisach internetowych. Naturalnie przestrzeń internetowa to nie wszystko – nie zapomniano o nośnikach reklamy zewnętrznej znajdujących się przy trasach o największym natężeniu ruchu.