I Love Radio wsparło dzieci z wadami słuchu
11 kwietnia w niedzielę na antenie każdej ze 167 polskich stacji radiowych wyemitowano 4. Charytatywny Blok Reklamowy. Organizatorem projektu było I Love Radio. Akcja odbyła się w Polski Dzień Radia. Udało się zebrać 60 000 złotych, które przekazano fundacji działającej na rzecz dzieci z wadami słuchu.
To już czwarty raz, gdy 11 kwietnia z okazji Polskiego Dnia Radia I Love Radio zorganizowało Charytatywny Blok Reklamowy. Podczas emisji organizowano konkursy oraz specjalne programy poświęcone radiu. Podczas wydarzenia zebrano kwotę 60 000 złotych. Całość została przekazana Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Dzięki wsparciu dzieci będą mogły kontynuować terapie i turnusy rehabilitacyjne.
Firmy, które wsparły tegoroczną akcję
W tym roku Charytatywny Blok Reklamowy wsparły firmy takie jak Media Expert, Media Markt i Toyota. Podczas audycji, pomiędzy programami i konkursami emitowano spoty reklamowe film. I Love Radio to akcja czterech polskich nadawców radiowych: Eurozet, Grupy Agora, RMF oraz ZPR Media SA.
Jaaj, ale fajnie z ich strony! :3